26 Ocak 2014

Mim - Kışa Dair Her Şey

Kışı pek yaşayamamış olsak da, son ayına giriyorken bu mimi değerlendirmek istedim. Bugün Ankara yağışlı, kimbilir belki kış nihayet gelmeye karar vermiştir. Bir de bugün özel bir gün, Sevgili Bayan Vertigo 'cum beni mimlemişti ben de onun doğumgününü burdan kocamaaan kutluyor yeni yaşının ona sağlık, mutluluk, başarı, eğlence ve tabi ciciş kozmetiklerle dolu olmasını diliyorum^.^ İyiki doğmuş da tanımışım=))

1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?

Lapa lapa kar! Ama ne yazık ki küresel ısınmanın somut örneklerinden biri olarak bu yıl Ankara'da sadece bir iki gün gördük unuttuk.. Çocukluğumuzda yatıp yuvarlandığımız, kartopu savaşları yaptığımız, kardan adamımıza havuç aradığımız günler geride kaldı:'(



2.Favori kış aksesuarın nedir?

Atkı olmazsa olmaz. Bu yıl favorim erkek arkadaşımın aldığı bu şirin takım ^.^ Çocukluğumu yaşıyorum:P





3.Kahve mi çay mı salep mi?
Çay-kahve düşkünü biri hiç olmadım, çarpıntı yapıyor zaten kafein, olamam da. O yüzden Salep!! Özellikle Mado'nun süper oluyor, tavsiye ederim;)


4.Favori kış mumun?
Bath and Body Works ve Yankee Candle'ların çoğuna bitiyorum.

5.Kırmızı ruj mu eyeliner mı? 
Eyeliner çünkü kırmızı ruju onun kadar sık kullanamam:)

6.En sevdiğin kırmızı ruj ?
Lancome L'absolu Rouge 132 <3

7.En çok giydiğin kazak?
İstanbul'da bi butikten rastgele aldığım ama çok severek giydiğim, füme içinde gümüş ipler olan salaş kazağım. 
  
8.En son aldığın kazak?
Zara'dan koyu kırmızı, boğazlı yarasa kazak.
  
9.Çocukluğundan bir anını bizimle paylaş?
Cips yedirmezdi annem zararlı diye ama içinden çıkan tasoları çok severdim. Ne zaman babamla markete gitseler paket paket cips alır, evde açar tasoları alıp yıkayıp bana verirlerdi. Cipsler çöpe :/ :) Ama o Buggs Bunnyli, Tazmanya canavarlı tasoların sevincinden cipse hiç üzülmezdim. Hala cips yemem:) Aşağıdaki resim alıntıdır.



10.Favori kış ojen?
Kışın pastel ya da koyu tonları sürmeyi seviyorum. 3-4 yıl önce şu ortaki Pastel 75 ne modaydı yaau, klasik oldu:) Kahverengi takıntımı onla kırdım. Soldaki Maybelline Color Show Moss, sağdaki de Rimmel Black Cherries.





11.Kısa bot mu uzun bot mu?
Kısa topuklu bot! Giy çık kotun altına, pantalonun altına çok severim. Ama şık bi çizmenin de yeri ayrıdır.


12.Favori kış parfümün?
Çiçeksi kokuları sevmediğim için çoğu oryantal, baharatlı, meyveli kokuyu severim. Favori parfümlerim hep kışa uygundur:( Diesel Loverdose bu yıl favorim.

13.Favori makyaj ürünün?
Loreal Lash Architect 4D ! Herkesin sorduğu rimel=) Yazısı için tıktıkk

14.Favori cilt bakım ürünü?
Günde 2 defa yıkama jeli, tonik ve nemlendirici kullanıyorum fakat favori markamı henüz bulamadım. Vazgeçemediğim bi ürün varsa o da ilk çıktığından beri kullandığım Bioderma H2O.
  
15. Kış mı yaz mı?
Ne kış ne yaz:) Kışı çok seviyorum kuşkusuz. Ama o üşümeler, hastalıklar, kapalı hava ı-ıh. Yazı da çok seviyorum direkt tatili, yüzmeyi çağrıştırıyor. Ama güneşten, terlemekten nefret ediyorum. O yüzden ben ilkbahar dicem:) Kendim seçenek ekledim.



Ben de Bayan Bakımlı , Neşeli Zebra ve Ondan Bundan Şundan Biraz 'ı mimliyorummm=)


9 yorum :

  1. Heyyy ilk defa mimlendim =) Hemen dönüş yapılacak, yapılacaklar listesine üst sıralardan eklendi bile =)

    YanıtlaSil
  2. Buralarda yeni olmama rağmen mimlendiğim için çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Senin mimini de okumak için sabırsızlaniyoruum:)

    YanıtlaSil
  4. Şaka mıyım nasıl gözümden kaçmış :/ yatakta döndüm durdum uyuyamadım, demek bu yazıyı okumam içinmiş. Çok ama çok teşekkür ederim, nice hep beraber bloglu yıllara :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ni dmek efenim. İnşallah, Öpüyorum:-*

      Sil
  5. ahh o tasoları bende biriktirirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonraki yıllarda çıkan Pokemon tasoları asla yerini dolduramadı ama dmi:( :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose