26 Mart 2014

Bordo Oje + Altın Simli Cila :)

Size bişi söylicem...:( Eczane olmadı:( Son anda içime sinmeyen birkaç şey oldu ve vazgeçtim. Hayırlısı buymuş..Şimdi bol dermokozmetikli bi eczanede yardımcı eczacıyım:) Hep firmada çalıştığımdan eczaneyi bilmiyordum çünkü, öğreniyorum artık.

"Hadi kafanı bi dağıt ya İstanbul'a ya Antalya'ya git" dedi bizimkiler. Ben de Antalya'yı seçtim, yoğun bi günün ardından gece Antalya'ya geldim. 

Gulshendoganile8mart etkinliğinde Alix Avien çok güzel bi paket hazırlamıştı bize. Fondöten, ruj ve oje vardı. Fondötene karşı komşumuz bizdeydi bayılarak o çöktü, ruj bende baya koyu durdu kardeşime çok yakıştı ona da o kondu. Ben de ojeye yapıştım vala bunu vermem kimseye diye=)

4 gündür tırnağımda. Bir defa üstünden geçtim tekrar. Koyu oldu baya ama böyle de çok beğendim. Bayan bakımlı'ya yazısını mutlaka yazıcam demiştim. Güzel bi bordo oje tavsiyesiiiii=) Alix Avien 62 numara. Not ediniz. Yüzük parmağıma da H&M Stay Golden simli cilayı sürdüm. Kırmızı tonlarına çok yakıştırıyorum çünkü bunu=)


 Benim tırnaklarım güzel değil. Ama sizde harika durur ^.^ Pencere önünde gün ışığında çektim. Bir de çok acele sürdüm:( 2. katta baya siyaha çalan bordo oluyor. Fotoğrafta tek kat. Fırçası ince, sürümü kolay, 2. gün çıkmaya başlıyor. Tek kötü özelliği çok zor kuruyor:(


Favori bordo ojeniz hangisiii?

Dipnot: Birkaç gün uzak kalıcam blogdan kızçelerimmm. Arkadaşımla gezmece tozmaca kafa dağıtmaca ve onun eczanesinde de biraz koşturmacayla meşgul oluruz. Cuma gece döncem. Ammaa dönüşüm muhteşem olacak çok güzel bi çekiliş yapcam:-* Özleyin beniiiii.

8 yorum :

  1. Hakikaten her şeyin hayırlısı :D iyi tatiller benim yerime de gez :D

    YanıtlaSil
  2. tırnaklarına haksızlık etmişsin canım bence :) çok şık durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa ciddi misiin! çok teşekkürleeeer:**

      Sil
  3. Alix Avien bordo+iri simler şeklinde oje de yapmış, sanki seni düşünmüş :) Ben bir kere denedim ama hiç beğenmedim. Dalga dalga oldu, ucuz çocuk ojeleri gibi. Simleri de fazla iri, hiç fırçaya gelmiyor. Ama düşünce güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa onu bilmiyorum tatlim ama simli ojeler çıkara güzel oluyo renklinin üzerine güzel gidiyo

      Sil
  4. Hakiki bordoymus bu, begendim! Not alindi ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose