18 Haziran 2014

Ne İzledim #20

The Illusionist(Sihirbaz) , bugünkü yazımın özel konuğu ^.^ Çoğunuz biliyorsunuzdur. Ama bilenler bilmeyenlere anlatmalı ve bilmeyen kalmamalı:))


Sizinle ufak, bi iki gün önce olan bi anımı paylaşıcam :) Biricik uçuçböcüümün doğum günümde verdiği hediyelerden biri kendi yaptığı bi kolyeydi. Beyim maharetli, bana hiç çekmemiş :p :)Taslaklar onlar bunlar malzemeler derken baya uğraşmış canım benim. Kolyeyi verince "hatırladın mı" dedi. İyi güzel hoş çok etkilendim ama bişi hatırlamadım :/ "Sihirbaz'ı izlemedin mi" dedi? "Iııı izledim diye hatırlıyorum" dedim. "İzleseydin hemen bilirdin izlememişsiiiin:)" dedi.
( Prestijle karıştırmışım:/ Çok benziyorlar napiiim:/ ) Kardeşim kolyeyi görür görmez bildi çünkü:p

Tabi ondan sonra fırsatını bulur bulmaz izledim. Ve çok çok beğendim! Harika illüzyonlarla, kurgularla dolu hem atraksiyonlu hem romantik oldukça güzel bi film. Spoiler vermek istemem ama çok şaşırtıcı bitiyor!:)
Ve filmin başından sonuna kadar bir çok yerde bu kolye geçiyor :) Onlar locket diyor tam türkçe çevirisi yok, madalyon dense de o değil, aşağıdaki işte filmdeki locket:) Soldaki:) Sağdaki de sefkilimin yaptığı:)



Filmi izlememiş olanlara kesinlikle tavsiye ederim. Puanım 8.8/10 :)
Prestij de cidden aynı ayarda bir film. İkisini de mutlaka izlemelisiniz ^.^

4 yorum :

  1. filmi bende çok beğenmiştim izlediğimde :D çok sevdiğim filmler arasındadır.ama hiç hatırlamıyorum şuan farkettimde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fragmanına filan baksan hatırlarsın ama hemen:)

      Sil
  2. Ne güzel bir hediyee.İzlemeyen ben kalmışım,hemen izlenmeli o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencedee^.^ Hiii sen de bendensiiin, hemen izlemelisin, unutulmazfilmler de var;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose