8 Eylül 2014

Bioderma H2O Misel Solüsyon

Günaydın kankitellalar!!

Hepimizin bildiği, kullandığı hatta geçtiğimiz yıl bir sürü muadilinin çıktığı harika ürün Bioderma H20 yu bir de ben yazayım, eksik kalmayım dedim. Herkesin ısrarla yazdığı ürünlere karşı antipatim olsa da Bioderma suyu ben ülkemize ilk geldiğinden beri kullananlardanım. Yani rahat 5-6 yıldır müdavimiyim ^.^

bioderma h2o sensibio

Cildimin pürüzsüz ama hassasiyet sorunu olduğu dönemde dermatologum önermişti. Ondan beridir ayrılmadı yollarımız:) 

Bioderma Sensibio(hassas ciltler için) , Sebium(yağlı-karma ciltler için), White Objective(lekeli ciltler için), Hydrabio(kuru ciltler için), ABCDerm(bebek ve çocuklar için) misel suları mevcut.

Cildim karma, Sebium olanını da kullandım, temizleme açısından benim için daha etkiliydi ama parfüm olması beni rahatsız etmişti. Sensibio'nun da cildime hiçbir zararını görmediğim için onla devam ediyorum. Ama cilt tipinize göre seçim yapmanız tabiki en iyisi, aksi takdirde "bu bende pek işe yaramadı yeaa" deme ihtimaliniz çok yüksek.
  • Ten makyajı yaptığım zaman mutlaka bi pamuğa döküp öncelikle bununla cildimi tamamen temizleyip ondan sonra yüz temizleme jelimi kullanıyorum. Ten makyajını çıkarmada çok başarılı
  • Göz makyajımı çift fazla temizleyiciyle çıkardıktan sonra Dalinle yıkamicaksam kalan artıkları bununla temizliyorum. Yoksa tek başına çok başarılı değil. Anca pamuğa bi miktar döküp birkaç dk gözümün üstünde bekletince kolay çıkmasını sağlıyor.
  • Aktif yatıştırıcı salatalık ekstresi, ciltte tahriş oluşmasının önlenmesine destek olur.
  • İçeriğindeki miseller, ciltteki makyajı, birikintiyi ve kirleri nazikçe giderir.
  • Yüksek  göz çevresi ve cilt  toleransına sahip
  • Komedon, sivilce vs ye neden olmadı
  • Parfüm, alkol, paraben, phenoxyethanol içermez ^.^ İçeriği çoook masum değil yine de,iyi
  • Muadilleri fazlasıyla olmasına rağmen ben nedense güvenemiyorum ve değiştirmek istemiyorum. Saplantılı biri de değilim aslında ama bazı konularda olabiliyomuşum demek ki:P
  • Eczanelerin çoğunda en büyük boyunda 1 alana 1 bedava kampanyalı satılıyor ve fiyatı 60 küsür bişi. Ben o şekilde alıyorum.
  • Bir dahakine White Objective olanı denicem=) Belki sivilce lekeleri olan cildimde bi aydınlanma yaşarım. İçerik olarak da en iyisi bu diye hatırlıyorum.



Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Favori temizleme suyunuz hangisi?

6 yorum :

  1. Ben de bu ürüne bayılıyorum ve dediğin gibi muadilleri olsa da güvenmiyorum ve değiştireceğimi de sanmıyorum tatlım. Senin de beğenmene sevindim :)) Güzel günlerde kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım al benden de o kadar=) Bioderma forever:P

      Sil
  2. White Objective olanı merak ettim şimdi etkilerini merak ediyorum ben şu an Garnier kullanıyorum ama bitince muhakkak Biodermayı deniycem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muadillerinden en gözde olan Garnier zaten=) Bioderma candıııır, deneyelim white obj i!=)

      Sil
  3. Ben de aynı fikirdeyim, muadilleri olsa bile Bioderma'dan başkasına güvenmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taklitler aslını yaşatamıyor ne yazık ki:P

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose