14 Ekim 2014

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi

Günaydın pıtırcıklar

1.sini bitirmek üzereyken yazısını yazmadığımı fark ettiğim bi ürün bu Garnier çift fazlı makyaj temizleyici. Eksik kalmasın istedim:)

garnier goz makyaj temizleyici cift fazli

Hem çift fazlı olsun hem yağlı his bırakmasın diyorsanız işte bu o temizleyici!
Peki makyajı ne derece temizliyor derseniz ben 6/10 derim. Ki waterproof rimel filan kullanmıyorum. Bununla göz makyajımı çıkardıktan sonra bir misel suyla bir de dalinle yıkamam gerekiyor o zaman tam anlamıyla çıkmış oluyor.

Kirpikleri besliyor besleyecek ha gayret diye deniyorum, 2. şişeyi de aldım ama her silişimde 2-3 kirpiğim dökülüyor:( Aynı sorunu yaşayan var mı?

Temizlemesini Neutrogena çift fazlıdan 1-2 tık zayıf buldum. Fakat onun gibi yağlımsı his bırakmamasını sevdim.

Paraben içermiyor ama içeriği çok temiz değil.

İndirimde yine alabilirim(kirpiğimi besleyecek umuduyla). En uygun Gratis'te



Clinique ve Amie göz makyaj temizleyiciler de stoğumda, deneyeceğim. Peki sizin öneriniz var mı? En memnun kaldığınız göz makyaj temizleyici hangisi?

10 yorum :

  1. Merhaba, şu anda ben de bu temizleyiciyi kullanıyorum.Bitmek üzere. Ben memnun kaldım açıkçası. Waterproff olmayan rimel ve kajal gibi kalıcı bir göz kalemini çıkarmada iyi sonuç aldım. Fazla hırpalamadığımdan kirpiklerimi dökmedi. Yağlı his bırakmamsı süper. Daha önce Diadermine göz makyaj temizleyicisini kullanıp en çok bu yağlılık hissinden rahatsı olmuştum,artı gözlerimi yakmıştı. Garnier den önce Bioderma sensibio h20 nun makyaj temizleme suyunu kullanıyordum göz makyajım için. Aynı etkiyi gösteriyorlar diyebilirim. Tabi Bioderma içerik yönünden daha iyi. Garnier'in bu makyaj temizleyicisi şuan da A-101'de 9,95 tl ye satılıyor. İkincisini almak da biraz kararsızım açıkçası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa orda da baya uygunmuş=) sanırım pamuğa döküp bi süre göz üstünde bekletip hafifçe silince çıkıyor ben dairesel hareketlerle direkt çıkarmaya çalışıyorum, hırpalamıyorum da ama döküyor işte:( Bioderma göz makyajımı çıkarmada yetersiz kalıyo bana:/ göz altlarım ertesi gün siyah oluyo:)

      Sil
    2. evet arada A-101 bu tarz ürünler getiriyor baya da uygun oluyor fiyatları. Bioderma makyaj temizlemede kesinlikle yetersiz ama Garnier de ancak o kadar çıkarıyor bana kalırsa.Ben makyaj temizleme suyunu kullandıktan sonra köpük ve gül suyu kullanıyorum.. Tertemiz oluyor..ama bu ay sanırım ben de diğer markalardan deneyeceğim :)

      Sil
    3. Evet biraz zayıf ürünlerin üzerine ben de temizleme suyu,salin kullanıyorum:) Ekstra bişilerle destekleyince parıl parıl oluyo:) Neutrogena öneririm yağlı his rahatsız etmezse;)

      Sil
  2. Ne çektin be yavrum :)))) hem çift bazlı olsun, hem yağlandırmasın, hem çıkarsın hem kurutmasın....
    He bi de kirpik beslesin :) oldu canım başka? şaka bi yana kirpik için hiç bekleme bence, ben de kullanmıştım bir kere ama performansını aynen senin gibi bulduğumdan bir daha kullanmadım....
    ne diyim inşallah bir gün hepsini yapanı bulacağızzzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yaa, şu göz makyaj temizleyici derdi..! ama çok güzel olmaz mıydı kirpik besleyen uzatan gürleştiren yapsalar? e tabi bir de harika çıakrsın ve yağlı his bırakmasın bi zahmet=))

      Sil
  3. 2-3 aydır cosmetica'da 5.90 tl idi, 2 şişe aldım. En son bayram indiriminde 3.50 tl olmuştu, almadım. Keşke alsaydım diyorum. Çok severek kullandığım bir ürün. Bu ürünü kullandıktan sonra Lancome bi facil göz makyaj temizleyicisine 55 tl vererek paramı çöpe attığımı düşünüyorum. Sırf adı var diye o kadar pahalı. İkisi de aynı işi yapıyor, aynı derecede iyi temizliyor. Hatta Lancome yağlı his bırakıyordu bu bırakmıyor. 3.5 tl ile bir 15-16 tane Garnier alırdım Lancome alacağıma :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosmetica Ankarada yok diye biliyoruuuum:(( Ne kadar uygunmuş ya harika vala, ben de kesin 3-4 tane alırdım çünkü çok umut bağladım bu makyaj temizleyiciye:D Lancome'un temizlemesini ben Neutrogena gibi buldum yani bundan 1-2 tık önde ama yağlı his bırakıyordu tabi:/

      Sil
  4. Ben pamuğa bolca döküp kirpiklerime bastırarak içimden 40'a kadar sayıyorum sonra yavaşça siliyorum gayet güzel çıkarıyor. Çok daha etkili temizleyiciler var ama bu da biraz sabırla işe yarıyor. Gerçekten de çok yağlı bir his bırakmıyor ben de en çok bu özelliğini seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman ben de sabırla denemeye devam edeyim=) Bekleterek sileyim bakalım. Peki ondan sonra ılık suyla, misel suyla veya dalinle vs de gözlerini yıkıyor musun? yoksa öyle kalıyor mu? yağ butonu yaptı mı?

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose