27 Ocak 2015

Derma E Very Clear Moisturizer - Nemlendirici Yorumlarım

Herkese iyi haftalaaar!

Böyle güzel markalar niye ülkemizde yok hı? Sorarım!:( vitacost alışverişimde aldığım Derma E, ürünleri oldukça beğenilen, cruelty-free(hayvanlar üzerinde test yapmayan), paraben fitalat, SLS, petrol türevleri, mineral yağ, GDO, yapay renklendirici içermeyen, organik sertifikalı ve %100 vegan bir marka.

Denediğim kozmetik-dermokozmetik hiçbir nemlendirici etki etmeyince, hem kuru hem akneye meyilli cildime uygun nemlendirici bulamayınca bunun tam da aradığım ürün olduğunu fark ettim ve direkt sepete attım! Üstelik yaklaşık 14$ dı sadece!

derma e very clear moisturizer nemlendirici


  • Salisilik asit, çay ağacı, söğüt kabuğu, gül ağacı, lavanta ve papatyadan oluşan özel anti-sivilce kompleksiyle formülize edilmiş
  • Cildi nemlendirmeyi, dengelemeyi, normalleştirmeyi vaat ediyor
  • Yağ bazlı olmamasına rağmen yapısı oldukça kıvamlı ve inanılmaz nemlendiriyor!
  • Cildim nemliyken biraz zor emiliyor ama 3-5 dk ya tamamen emilmiş oluyor
  • Çay ağacından dolayı kokusu çok çok keskin ama benim için parfümlü olmasından kat be kat iyi
  • İçeriği gerçekten çok temiz
  • Cildimi 2 haftada tamamen topladı. Kuru burun çevresi, yanak, çene elvedaaaa=)
  • Kesinlikle yağlanma, parlama yapmadı, gerçekten cildimi dengeledi
  • 2 hafta boyunca günde 2 defa kullandım. Şimdi günde 1 yeterli geliyor gayet=)
  • Küçük bi fındık tanesi kadar miktarı tüm yüze yetiyor
  • Son kullanma tarihine daha 3 yıl var :p
  • Cildi neme ihtiyaç duyan, zamansız akne yapan, koku hassasiyeti olmayan herkese öneririm!

Tekrar alabilirim. Beni tek düşündüren şey kokusu:) Benimki pek hoşlaşmayabilir diye o da:P
Bir de Caudalie'nin leke kremlerini merak ediyorum aklımı onlar çeliyor. Kullanan var mıı?


17 yorum :

  1. ben de hem kuru hem de akneye meyilli bir cilde sahibim. Kış günleri cilt kuruluğum o kadar artıyor ki tam bana göreymiş bu ürün. Koku işi biraz korkuttu beni ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynıymış cildimiiiiz:) Vala benimkini baya toparladı, ilaç niyetine diyip katlanabilirsin:))

      Sil
  2. Merhabalar derma e ürünleri dermoeczanem sitesinde satılıyor.Ama maalesef yurtdışına göre bayağı pahalı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım şimdi cidden kaç katı fiyat koymuşlar:-O Online eczane sitelerine güvenim 0 zaten. Teşekkür ederim yine de

      Sil
  3. Ülkemizde olmayan markalar diye ağıt yakmaya başlasak yıllarca sürer sanırım... Olanların da iki katı olması ayrı bir sorun elbette. Ürünü öyle güzel anlatmışsın ki, bu mucizevi bir şey olmalı dedim :) Cildini tanımak ve ona uygun ürün bulmak insanı hem rahatlatıyor hem de çok mutlu ediyor. Güle güle kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah dimi dimi:(
      Cilt tipine göre ürün kullanmak harika bişiymiş dostum:)) Teşekkürlerrrrrr

      Sil
  4. sivilce sorunum yok ama yağ bazlı olmaması sebebiyle göz kırpıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağsız nemlendirici baya var eczanelerde, piyasada. O yüzden hiç derma e lere girişme sen=)

      Sil
  5. Merhaba Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  6. Kuruluk sorunum olmamasına rağmen salisilik asit ve çay ağacı içeren hele bir de anti blemish özellikte yağsız nemlendirici bana bile cazip geldi.(akneye meyilli ve izler barındıran cildim göz önüne alınırsa) Yurt dışı fiyatı çok uygunmuş cidden buraya göre sende işe yaramasına sevindim.Çay ağacı yağını dönem dönem kullandığım için biliyorum ki kokusu çok keskin ve tahammülü gerçekten zor ama kremin içinde o kadar yoğun değildir belki işine yaradıysa devam et işe yarayan içeriği bu kadar iyi ürün bulmak çok zor oluyor bazen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da iyi gelirmiş o zamann:) Çay ağacı yağını ne oranda katmışlar bilmiyorum ama baya yoğun:( Yarısını bitirdim şimdi effaclar duo yla dönüşümlü kullanıyorum baya toparladı cildimi^^

      Sil
  7. Merhaba son kullanma tarihi nerede yazıyor bu ürünün? best use 03/2016 yazıyor benim kremde. Bugün turuncu kasadan aldım. Son kullanma tarihi bu mu oluyor?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba son kullanma tarihi nerede yazıyor bu ürünün? best use 03/2016 yazıyor benim kremde. Bugün turuncu kasadan aldım. Son kullanma tarihi bu mu oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim merhaba. Evet son kullanma tarihi oluyor. Turuncukasa yine yapmış yapacağını.. Hemen şikayet edip iade et derim, çok zor o kadar kısa sürede bitirmen ve çok güzel bi krem

      Sil
  9. merhabalar aynı ürün seboreik dermatit için de etkili bir çözüm olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bilemiyorum bence bir dermatologa danışın..

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose