5 Aralık 2016

Bioderma Hydrabio Eau de Soin Spf30 Sprey

Herkese merhabalar

Biliyorsunuz ilk çıktığında baya sükse yaptı bu ürün. Çoğu blogger aldı denedi (veya kendilerine gönderildi) ve harika şeyler yazdılar. En azından benim okuduklarımın hepsi oldukça iyi yorumlardı. Tek sorun başlığı, püskürtmesi idi. Olsundu. Göz görmez gönül katlanırdı. Ezgi de merakına yenik düşüp büyük umutlarla almıştı..

Bakalım küçük Ezgi bu ürün hakkında neler diyecek:D


  • Termal su gibi şirin bir şişesi var. 50 ml. At çantaya çık modunda tam.
  • Evet ürün oldukça pratik kullanımlı. Hem cildi nemlendirmeyi hem güneşten korumayı vaat ediyor.
  • Günde 2 defa güneş kremi kullanıyorum. Ama yazın,sonbaharda iş çıkışında yürüyüşe çıktığımızda "tekrar güneş kremi sürmeyim zaten 15-20 dk ya güneş batacak" diyip bunu sıkıyordum.
  • Bi kere güneş koruma özelliği spf 30 demiş ama etkin olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. İçerik listesinde güneş koruyucuların yerlerinden az çok belli zaten..En başta olmalıydı o maddeler..
  • İlk sıkıldığında cildi baya nemlendiriyor hatta cildi yağlı, parlak gösteriyor. 3-4 dk içinde emilip daha az parlak bi hale geliyor. Ama yine de parlamasının hoşuma gittiğini söyleyemicem. Üstelik yapış yapış:(
  • Sıktıktan bi 5-10 dk sonra cildime dokunduğumda "ay ne güzel kadifemsi bi his" derrrrrken elime anında pütür pütür nokta nokta ürün soyulup geliyor... Ve bu da üründen iyice soğuttu. Her seferinde yaşadım bunu. Altında öğleden kalma güneş kremi olduğu için mi bilmiyorum ama altında ne olsa böyle soyacaksa çok kötü.. Dolaysıyla iyi bir makyaj sabitleyici olabileceğini sanmıyorum.
  • İlginçtir çoğu kişi gibi ben başlığıyla püskürtmesiyle ilgili bi sorun yaşamadım. Ürünü iyice çalkalayıp cildime 20-30 cm uzaktan 4-5 fıs yapıyorum.
  • Sivilce yapmadı. Ama yağlı, karma ciltlere pek önermem.
  • Ürünü mamacim dan 40küsüre filan almıştım. Tekrar asla almam.





Benim için ne yazık ki tatsız bir deneyim oldu. Tabiki herkes için geçerli olacak diye bir şey yok, mutlaka gerçekten beğenenler de vardır. Fikir güzel ama ürün olmamış bence.


Yorumlarınızı bekliyoruuum

12 yorum :

  1. benim için mekanizması bozulmasaydı şahane bir üründü gelecek yaza tekrar alacağım hatta..

    YanıtlaSil
  2. Bende bu ürünü hiiç beğenememiştim.. teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. Benim aklımdaydı bu ürün ama artık sildim tatlım, iyi ki yazmışsın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir eczanede kabin ürünü varsa deneyebilirsin yine de tatlım:-*

      Sil
  4. Bioderma'nın sıkıntısı ne bilmiyorum ama güneş koruyucu ürünlerinin hepsi yağlı his bırakıyor ve parlıyor. Düşünce güzel ama cesaret edip alamamıştım. Dürüst fikirlerini yazdığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen düşünce güzel ama hiç olmadı bu ürün bende:/ Cilt tiplerimiz biraz benziyor sende memnun kalmazsın bence. Bioderma'nın şimdi başka bir güneş kremini deniyorum o çok parlamıyo gibi:)

      Sil
  5. marka güzel ama ben avene daha çok seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biodermayı çok seviyorum ama bu ürün olmadı olamadı:(

      Sil
  6. Yapış yapış olduğunda sevemiyorum :/ Birde pütür pütür soyulması kötü olmuş :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose