5 Nisan 2017

Tarte Gifted Rimel

Günaydın kankitellalar

Makyajdaki vazgeçilmezlerimden biri kesinlikle rimeldir! Çeşit çeşit kullanmayı da çok seviyorum. Biranda 2 rimelden fazla açmamaya çalışıyorum ama.

Bugün sizlere geçen yıllarda radarıma aldığım Tarte Gifted rimeli anlatıcam. 

Tarte Gifted Rimel


Daha çok görsel için okumaya devam;)


  • Ambalajı ahşaptan, çok şık, tatlış
  • Fırçası dikenli dikenli kıl fırça
  • Kirpikleri tek tek ayırıp hafif-orta derecede hacim, uzatma ve kıvırma veriyor sadece
  • Kirpikleri kalından ziyade ince gösteriyor genelde
  • Genel görünüm itibariyle, sanki kirpiklerim kendiliğinden çokmuş da üstüne hafif bi rimel geçmişim gibi oluyor
  • Siyahlığı güzel. Bendeki black rengi.
  • Diğer Tarte rimelim gibi hızlı kurudu
  • İçeriği fena değil.
  • Sürerken genelde üst kirpik dibime, bazen göz kapağıma bulaşıyor. Benim beceriksizliğimin de etkisi olmalı:)
  • 2 kat sürdüğümde kirpiklerin uçlarında minik topaklar, minik yapışmalar oluyor
  • 5-6 saat sonra bi miktar gözaltıma dökülüyor, çok az akıyor.
  • Sabah sürüp geceye kalsın dediğimde ı-ıh kalmıyor. 8-10 sa kalıcılığı
  • Tarte ülkemizde satılmayan ama yurtdışından kozmetik getiren satıcılardan alınabilecek bir marka. Annem Amerika'dan almıştı bana. 21$ fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum. Abartı rimel kullanmak istemediğim günler için çok sevmiş olsam da tekrar almam.



Bu güzelim içeriklerle kirpiklerime faydası olmasını umut ettim ama olmadı:( Hatta her gün 1-2 kirpiğimi döktüğünü söyleyebilirim.


Paraben, mineral yağ, fitalat, triklozan, SLS, gluten içermiyor. 

Tarte Gifted mascara

Tarte Gifted

Tek kat sürdüğümde bendeki duruşu böyleydi. Rimeli açtığım ilk hafta çektiğim için fena çıkmamış ama şimdilerde çook daha doğal duruyor:) Bitmeye yakınız:)



Sizin Tarte markasını daha önce denediniz mi? Öneriniz var mı?


10 yorum :

  1. denemedim ve ilk kez gördüğüm bir rimel zaten ülkemizde de yokmuş tek kat gayet güzel durmuş sende ama bazı olumsuz özelliklerinin de olması kötü olmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Ülkemize gelmese de olur bu ürün yani bence:P

      Sil
  2. güzel durmuş burada olsa alırım ama yurt dışından peşine düşmem sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peşine düşmeye değecek bi rimel değilmiş cidden:( Ülkemizde çok daha iyileri var^^

      Sil
  3. kirpiklerdeki duruşunu çok beğendim gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoşmuş maskaranın ambalajı :))

    YanıtlaSil
  5. Sende duruşu çok güzelmiş tatlım ancak anlattığın özelliklerine bakılırsa benim de alacağım bir ürün değilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlışım hiç gerek yokmuş:/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose